מסור עגול 24V נטען 6.25″ + סוללה 2Ah + מטען מהיר

99502/4
מק”ט:

מסור עגול נטען 24V נטען מקצועי ורב עוצמה

כרגע אין אפשרויות רכישה זמינות עבור מוצר זה.

שימו לב, המוצר מגיע כגוף בלבד, ניתן להוסיף סוללה ומטען בחבילה במחיר משתלם!

קנה בעוד 1,000 וקבל משלוח חינם.

17 אנשים צופים במוצר הזה עכשיו
מק"ט: 99502/4 מק”ט:
מותג

Greenworks

ליצירת קשר נא למלא את הפרטים

    ליצירת קשר נא למלא את הפרטים

      משלוח

      משלוח מהיר

      1-7 ימי עסקים

      מדיניות החזרות מוצרים

      החזרות / החלפות

      מוצר שלם ובאריזתו המקורית תוך 14 ימי עסקים

      מדיניות החזרות מוצרים

      איסוף עצמי

      בתיאום מראש בלבד

      אתר מאובטח / תשלום מאובטח

      תשלום מאובטח

      מידע נוסף

      מקור כח :  G-24 24V
      מנוע מנוע: פחמים
      כולל נורת לד: נורת לייזר
      עומק חיתוך: 53 מ”מ
      קוטר להב : 16.5 ס”מ

      מסור עגול הוא מסור בעל להב עגול שנועד לחיתוך יעיל ומדויק של עצים שונים. הוא קיים בוריאציות שונות כבר מהמאה ה-19 והשתכלל במרוצת הזמן. המסור העגול של חברת Tools GreenWorks הוא מסור מתקדם, יעיל, ירוק ועצמתי, הכולל נורת לייזר שמופעלת באופן אוטומטי ועוזרת לבצע חיתוך ישר ומדויק. בתור אחד מכלי עבודה נטענים שמייצרת ומשווקת החברה ברחבי העולם, הוא שקט, חסכוני, בטיחותי ובריא הן לאדם והן לסביבה. הוא מתאים לביצוע של עבודות חיתוך עץ הן ברמה המקצועית והגבוהה ביותר, לרבות עבודה עם דקים וביצוע עבודות עץ מתקדמות, והן ברמה הביתית והחובבנית של האדם הפרטי.

      מסור עגול נטען 24V
      המסור מפס הייצור המתקדם של החברה פועל על סוללות 24V ולכן פועל בעצמה רבה ומחזיק זמן רב בעבודה ללא הטענה. הוא מגיע עם להב מסוג וידיה בקוטר 165 מ”מ, מגיע למהירות סיבוב של 4300 סל”ד ועומק חיתוך של עד 54 מ”מ.

      נורת לייזר
      אחד ממאפייני המסור הוא נורת לייזר אוטומטית שמצביעה על כיוון החיתוך, תוך כדי תזוזת המסור על החומר הנחתך, ובכך עוזרת למשתמש לכוון את החיתוך, לבצע עבודה מקצועית ומדויקת ולשמור על חיתוך בקו ישר.

      נוחות שימוש
      כמו כל כלי עבודה נטען של החברה, גם מסור עגול 24V הוא כלי נוח לאחיזה ונוח לשימוש. הכנסת, החלפת והידוק הלהב מתבצעים בקלות. התקנת הסוללה הנטענת במכשיר גם היא פשוטה, קלה וזריזה במיוחד. המסור מגיע עם סרגל צד שקובע מה המרחק בין דופן החומר הנחתך לבין המיקום שבו מתבצע החיתוך במקביל. בנוסף, הוא יכול לחתוך באופן ישר וניתן גם להטות את בסיס המסור כך שהוא יחתוך בזווית של עד 45 מעלות.

      לכל סוגי המשתמשים
      בין אם אתם עוסקים בביצוע עבודות עץ וחיתוך עץ במסגרת הביתית באופן חובבני ומעוניינים במכשיר שקט, חסכוני וירוק, ובין אם אתם בעלי עסק או חברה מקצועית לביצוע שלל עבודות עץ גדולות – מסור עגול 24V של חברת Greenworks יתאים לכם כמו כפפה ליד. חיתוך העץ בשטח מתבצע בצורה קלה, מהירה וללא השקעה של מאמץ.

      אחריות
      המסור מגיע עם שנתיים אחריות וניתן להרחיב אותה לשנה אחת נוספת. יש אפשרות לרכוש את גוף המסור בלבד או לרכוש סט הכולל בנוסף גם סוללות נטענות ומטען מהיר.

      חברת GreenWorks Tools
      החברה קבעה לעצמה סטנדרטים גבוהים מאוד בכל הקשור לייצור של כלי עבודה ירוקים ששומרים על איכות הסביבה, ובכך מתאימים מאוד גם לשימוש עכשווי וגם לשימוש בטווח הרחוק. היא מתכתבת עם הסטנדרטים הירוקים שנכנסים לתוקף בכל תחום של ייצור ברחבי העולם. כלי העבודה שלה נטענים, ולכן נוחים לשימוש באופן אלחוטי ותמיד זמינים לעבודה. המחירים נוחים ומשתלמים ועצם העבודה עם סוללות נטענות שמחזיקות זמן רב חסכוני בעצמו. ניתן לרכוש מספר כלי עבודה שונים של החברה ולהחליף ביניהם את הסוללה הנטענת שמתאימה לכולם.

      מוצרים קשורים

      מוצרים שנצפו לאחרונה